به گوگل کمک کنید محتوای سایت شما را پیدا کند. | آموزش‌های جامع سئو سایت

به گوگل کمک کنید محتوای سایت شما را پیدا کند. | آموزش‌های جامع سئو سایت

این مجموعه از آموزش ها درباره موضوع پر طرفدار سئو سایت و برای افزایش آگاهی افرادی که علاقمند به کسب اطلاعات مقدماتی و نسبتا جامعی در مورد سئو سایت هستند می باشد. بعلت حجم وسیع موضوعات مرتبط با مبحث سئو، ما ناچارا مطالب را به زیر مجموعه های کوچکتری تقسیم بندی نموده ایم که به ترتیب و با فواصل زمانی مشخص منتشر خواهند شد. امیدواریم از مطالعه آنها لذت برده و نظرات خود را نیز با ما در میان بگذارید.

پیش از این خواندید:

  1. سئو سایت چیست؟
  2. آیا شما به استخدام یک متخصص سئو نیاز دارید؟

در این مقاله خواهید خواند:

به گوگل کمک کنید که محتوای سایت شما را پیدا کند

بهترین راه حل برای اینکه سایت خود را در گوگل قراردهید آن است که مطمئن شوید گوگل می‌تواند آنرا پیدا کند. بهترین راه برای اینکار ساخت نقشه سایت و سپس ثبت آن در گوگل است. نقشه سایت یک فایل در سایت شماست که به موتور های جستجو میگوید که چه صفحاتی در سایت شما به تازگی ایجاد شده و چه صفحاتی بروز رسانی شده اند.

گوگل همچنین صفحاتی را که از دیگر صفحات دارای لینک باشند را پیدا میکند. به بخش سایت خود را ارتقا دهید که در ادامه همین مجموعه مقاله های آموزش سئو سایت خواهد آمد مراجعه کنید تا متوجه شوید که چگونه باید افراد را تشویق کنید که وب سایت شما را کشف کنند.

به گوگل بگویید که کدام یک از صفحات سایت شما را نباید بخزد و نباید بررسی کند

برای اطلاعات غیر حساس، خزیدن های ناخواسته را با کمک فایل robots.txt بگیرید.

فایل “robots.txt” به موتور جستجو میگوید که آیا آنها اجازه دسترسی و در نتیجه خریدن در صفحات سایت شما را دارند و یا خیر. این فایل که دقیقا باید دارای نام robots.txt باشد، در شاخه اصلی از وب سایت شما قرار خواهد گرفت. این مکان فراهم خواهد بود که صفحات که توسط robots.txt منع شده اند نیز حتی دچار خزیدن های موتور های جستجو بشوند بنابراین برای صفحات حساس خود نیاز است که راه های مطمئن‌تری را پیدا کنید.

 

نقش robots.txt در سئو سایت

 

شما ممکن است نخواهید که برخی از صفحات سایت شما توسط موتور های جستجو بررسی و دیده شوند تا در نتایج جستجو نیز به نمایش در نیایند، چراکه محتوای این صفحات برای بازدیدکنندگان مفید نخواهند بود. چنانچه میخواهید جلوی موتور های جستجو را در مورد خریدن در وب سایت خود بگیرید، کنسول جستجوی گوگل یک ابزار خوب برای تولید فایل robots.txt در اختیار شما قرارخواهد داد. توجه داشته باشید که اگر وب سایت شما از زیردامنه یا ساب‌دامین استفاده می‌نماید، و چنانچه شما میخواهید موتور های جستجو را از خزیدن در برخی از آن صفحات موجود در زیردامنه ها منع کنید، نیاز است که شما فایل robots.txt را ایجاد کرده و در آن زیردامنه قراردهید.

البته راه های بسیاری برای جلوگیری از نمایش محتوای وب سایت در موتور های جستجو وجود دارند.

 

از موارد زیر اجتناب کنید:

  • اجازه ندهید صفحات نتایج جستجو داخلی توسط خزنده های گوگل بررسی شوند. چرا که کاربران دوست ندارند در نتایج جستجوی خود روی لینک هایی کلیک کنند که آنها را به نتایج جستجوی دیگری هدایت خواهد کرد.
  • اجازه دهید آدرس های URL ای که توسط سرویس های پروکسی ساخته شده اند توسط خزنده ها بررسی شوند.

برای اطلاعات حساس، از روش های امن تری بهره گیری نمایید.

Robot.txt یک راه حل مناسب یا موثر برای بلاک کردن دسترسی به اطلاعات حساس و محرمانه نیست. این فایل تنها میتواند به خزنده های خوشرفتار در هنگام بررسی راهنمایی نماید که چه صفحاتی را نباید بررسی کنند، اما در واقع مانع از آن نخواهد شد که سرور هاست شما محتوای آن لینک ها را در صورت درخواست، نمایش ندهند. یکی از علت ها این است که موتور های جستجو همچنان لینک هایی را که ما بلاک (منع) کرده ایم را چنانچه صفحه دیگری به آن لینک داده باشد، معرفی مینماید. همچنین موتور های جستجویی که از اصول اخلاقی و محرمانگی اطلاعات پیروی نمیکنند، و استاندارد های مربوط به فایل  robots.txt را در پیاده سازی ها در نظر نگرفته اند، می‌توانند دستورالعمل های موجود در فایل robots.txt را نادیده بگیرند. نهایتا یک کاربر کنجکاو ممکن است با دسترسی به فایل robots.txt (که دسترسی بدان همیشه آزاد است) بتواند آدرس هایی را که شما تمایل ندارید کسی بدان دسترسی داشته باشد را حدس بزند و به آنها دسترسی پیدا کند.

در موارد فوق الذکر، اگر میخواهید لینکی در نتایج گوگل ظاهر نشود، از تگ noindex استفاده کنید، اما یادتان باشد که در این حالت نباید برای شما مهم باشد که یک کاربر بتواند به آن لینک دسترسی پیدا کرده و محتوای آنرا ببیند. گرچه برای امنیت واقعی، شما باید از روش های احراز هویت خوبی استفاده کرده باشید، مانند درخواست ورود رمز کاربر و یا غیر فعال کردن آن صفحه به طور کامل.

در مطلب آموزشی سئو بعدی خواهید خواند:

کمک کنید که گوگل و کاربران سایتتان محتوای شما را بفهمند

 

منبع: گوگل

آیا شما به استخدام یک متخصص سئو نیاز دارید؟ | آموزش‌های جامع سئو سایت

آیا شما به استخدام یک متخصص سئو نیاز دارید؟ | آموزش‌های جامع سئو سایت

این مجموعه از آموزش ها درباره موضوع پر طرفدار سئو سایت و برای افزایش آگاهی افرادی که علاقمند به کسب اطلاعات مقدماتی و نسبتا جامعی در مورد سئو سایت هستند می باشد. بعلت حجم وسیع موضوعات مرتبط با مبحث سئو، ما ناچارا مطالب را به زیر مجموعه های کوچکتری تقسیم بندی نموده ایم که به ترتیب و با فواصل زمانی مشخص منتشر خواهند شد. امیدواریم از مطالعه آنها لذت برده و نظرات خود را نیز با ما در میان بگذارید.

در مطلب قبل خواندید:

سئو سایت چیست؟

در این مقاله خواهید خواند:

آیا شما به استخدام یک متخصص سئو نیاز دارید؟

یک متخصص سئو، میتواند یک فرد و یا گروهی از افراد مانند آژانس های دیجیتال مارکتینگ باشند که در بهبود جایگاه شما در موتور های جستجو مهارت دارند. با مطالعه این مجموعه از مقاله‌های  آموزشی شما تا حد مناسبی با مقدمات و راهکار های ابتدایی اینکار آشنا خواهید شد. اما علاوه بر این و با توجه به رقابتی که امروزه در رسیدن به صفحه یک گوگل بین کسب و کار های مختلف وجود دارد احتمالا شما نیاز خواهید داشت که یک فرد یا گروه متخصص در سئو را بیابید که بتواند به سئو صفحات سایت شما رسیدگی نماید تا در این رقابت فشرده بتوانید جایگاه بهتری را کسب کنید.

تصمیم گیری برای بکار گیری یک متخصص سئو یک تصمیم بزرگ و استراتژیک برای کسب و کار شما خواهد بود، چراکه می تواند به طرز چشم گیری وب سایت شما را بهبود بخشد و همچنین در زمان شما صرفه جویی نماید. مطمئن شوید که در خصوص مزایای بکارگیری متخصص سئو تحقیق کرده اید. همچنین در خصوص صدمات ناشی از انجام سئو توسط افراد غیر حرفه ای نیز حتما تحقیق کنید. یک مبتدی و فرد غیرمتخصص می‌تواند شما را ماه ها و سال ها به عقب بیندازد و بودجه شما را نیز به هدر بدهد در حالیکه شما ممکن است هیچ آگاهی از این قضیه نداشته باشید. بسیاری از متخصصین سئو، آژانس های دیجیتال مارکتینگ و مشاوران سئو می‌توانند خدمات مفیدی را به مالکین سایت بدهند که برخی از آنها عبارتند از:

  • بررسی و تحلیل وضعیت فعلی ساختار و محتوای سایت شما
  • مشاوره تخصصی در مورد توسعه وب سایت: بعنوان مثال هاستینگ مناسب، ریدایرکت، صفحات خطا، استفاده از جاوا اسکریپت
  • توسعه و تولید محتوا
  • مدیریت کمپین های رشد کسب و کار های آنلاین
  • تحقیقات کلیدواژه ها
  • آموزش سئو
  • مشاوره سئو
  • داشتن تجربه کاری ارزشمند در کسب و کار ها و مناطق بخصوص

همچنین خدمات تخصصی سئو و تبلیغات در گوگل مکمل‌های خوبی برای افزایش سرعت توسعه کسب و کار شما، شناخت دقیق مشتریان و بازارهای هدف، آنالیز رقبا و بازار و تدوین استراتژی های کسب و کار می باشند. بنابراین با همکاری با متخصصین دیجیتال مارکتینگ شما بطور کلی از خدمات جامعی منتفع خواهید شد.

چنانچه شما به استخدام یک کارشناس سئو فکر میکنید، هرچه زودتر این کار را انجام دهید بهتر است. چراکه در انتهای کار شما زودتر به نتیجه و سود مودر نظر خواهید رسید. یکی از بهترین زمان ها برای اینکار نیز، زمانیست که شما تشخیص میدهید که سایت شما نیاز به طراحی مجدد وب سایت دارد و یا میخواهید دست به ساخت سایت جدیدی بزنید. در این صورت، شما و کارشناس سئو شما مطمئن خواهید بود که طراحی وب سایت شما از پایه برای موتور های جستجو به درستی انجام شده است و کاملا بهینه سازی شده است. همچنین متخصص سئو میتواند وب سایت فعلی شما را نیز ارتقا دهد. ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که آژانس های دیجیتال مارکتینگ با در بر داشتن تمامی تخصص های لازم در مورد راه اندازی و توسعه کسب و کار ها، می‌تواند در تمامی زمینه ها، مشاور و مجری بسیار خوبی برای شما باشد و پله پله شما را تا موفقیت همراهی نماید.

در مطلب بعد خواهید خواند:

به گوگل کمک کنید که محتوای سایت شما را پیدا کند

 

منبع: گوگل و زانمو

سئو سایت چیست؟ | آموزش‌های جامع سئو سایت

سئو سایت چیست؟ | آموزش‌های جامع سئو سایت

این مجموعه از آموزش ها درباره موضوع پر طرفدار سئو سایت و برای افزایش آگاهی افرادی که علاقمند به کسب اطلاعات مقدماتی و نسبتا جامعی در مورد سئو سایت هستند می باشد. بعلت حجم وسیع موضوعات مرتبط با مبحث سئو، ما ناچارا مطالب را به زیر مجموعه های کوچکتری تقسیم بندی نموده ایم که به ترتیب و با فواصل زمانی مشخص منتشر خواهند شد. امیدواریم از مطالعه آنها لذت برده و نظرات خود را نیز با ما در میان بگذارید.

مجموعه “آموزش‌های جامع سئو سایت” برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه شما مالک، مدیر، شریک و یا مبلغ محتوای یک وب سایت در موتور های جستجو و مخصوصا گوگل هستید، این مقاله توسط زانمو و برای شما نوشته شده است. شما ممکن است مالک کسب و کاری در حال رشد و پر رونق باشید، وب مستر چندین وب سایت باشید، متخصص سئو در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باشید، و یا یک فریلنسر باشید که می‌خواهد سر از کار موتور های جستجو در بیاورد، بله این مقاله دقیقا برای همه شما مناسب است.

چنانچه شما علاقمندید یک نگرش کامل از مفاهیم پایه در سئو سایت را داشته باشید که بر اساس بهترین تجربیات کاربری و تحقیقات ما تهیه شده است، به مکان خوبی آمده اید. گوگل هرگز مستقیما رازهایی خود را برای اینکه بتوانید به صفحه اول و گزینه اول نتایج جستجو بروید را فاش نمی‌کند. ( در این مورد متاسفیم! اما ناراحت نباشید!) اما در ادامه بر اساس راهنمایی گوگل و تجربیات ما در آژانس زانمو خواهید دانست که چه کنید تا گوگل (به عنوان اولین موتور جستجوی اینترنتی جهان) بتواند به آسانی و بطور کامل سایت شما را جستجو کرده، آنرا ایندکس گذاری نموده و متوجه موضوع محتوای سایت شما شود.

Search Engine Optimization -SEO که ما به آن سئو سایت می گوییم، بطور کلی شامل انجام چندین و چند تغییر کوچک و بزرگ در وب سایت است و بخش های مختلف آن است. هنگامی که این تغییرات را بطور تک تک بررسی کنیم، ممکن است بصورت موارد بسیار کوچکی که باعث ایجاد بهبودی در سایت می‌شوند به چشم آیند، اما چنانچه آنها را در کنار سایر روش های بهینه سازی سایت (یعنی مواردی که مربوط به خارج از وب سایت می‌شوند) بررسی کنیم، آنها می‌توانند تاثیرات چشم گیری بر تجربه کاربری و بازدهی در نتایج ارگانیک جستجو داشته باشد. شما ممکن است با تعداد زیادی از مفاهیم مطرح شده در این مقاله آشنایی داشته باشید، اما ممکن است از بیشتر آنها استفاده نکنید.

این سری از مقالات آموزش سئو تحت عنوان “آموزش جامع سئو سایت” ایجاد شده و به مرور تکمیل خواهند شد. از اینکه با درج نظرات خود ما را در بهبود ارائه مطالب یاری می‌کنید از شما سپسگزاریم.

سئو سایت چیست؟

شما باید بهینه سازی و سئو سایت را برای وب سایت خود انجام دهید با این هدف که بهترین خدمات را به بازدیدکنندگان ارائه نمایید. یکی از این بازدید کنندگان موتور جستجو می باشد، که نه تنها خود یک بازدید کننده است بلکه باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند به سایت شما برسند و به محتوای آن دست پیدا کنند.

سئو سایت به موتور های جستجو کمک می نماید که محتوای سایت شما را بفهمند و آنرا به مخاطبین ارائه نمایند.

 وب سایت شما ممکن است از سایت های نمونه در این تحقیق بزرگتر و یا کوچکتر باشد، اما نکات مطرح شده برای سئو سایت و بهینه سازی آن در این مقاله بایستی برای تمامی وب سایت ها ، با هر اندازه ای که هستند انجام گردند. ما خوشحال خواهیم شد تا شما نتایج انجام این موارد و یا سوالات مرتبط خود را در پایین صفحه در قسمت دیدگاه های مطرح فرمایید.

سئو سایت به مجموعه فرآیند های و اقداماتی گفته می‌شود که باعث می شوند تا وب سایت شما بتواند به تدریج اولین گزینه در صفحه یک گوگل باشد و یا بدان نزدیک شود.

امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت ببرید و به ما بازخورد دهید. همچنین بیاد داشته باشید که این مطلب ممکن است  بروز رسانی شود. علاوه بر این ما سعی خواهیم کرد تا بطور منظم در مورد سئو سایت و موارد مرتبط با طراحی وب، تبلیغات اینترنتی، تبلیغ در گوگل و دیجیتال مارکتینگ مطالب آموزشی مفیدی را ارائه نماییم.  شما می‌توانید پیشنهادات و سوالات خود را مطرح کنید. شاید موضوع بعدی را بر اساس آن قرار دهیم و یا در همین مطلب پاسخ شما را بدهیم.

بیایید شروع کنیم

واژه نامه

در اینجا لازم دانستیم تا یک واژه‌نامه کوچک ارائه دهیم برای عناوین و واژگان موجود در این راهنمای آموزشی سئو سایت.

Index – گوگل (و سایر موتور های جستجو) محتویات تمامی صفحات وب را به نحوی ذخیره می‌کنند که بطور کلی به آن ایندکس گفته می شود. ایندکس هر صحفه، محتویات آن صفحه و مکان آن صفحه (URL) را مشخص می‌نماید. ایندکس کردن یعنی اینکه گوگل صفحه شما را برگزیده، آن را خوانده و به ایندکس خود اضافه کرده است.

Crawl – فرآیند پایش تغییر در صفحات یک وب سایت و یا ایجاد یک صفحه جدید در آن را در دنیای سئو اصطلاحا خزیدن می گویند. گوگل مکان صفحات (URL) را با دنبال کردن لینک ها، خواندن نقشه سایت و روش های دیگر می یابد. گوگل در اینترنت میخزد، به دنبال صفحات و تغییرات جدید می گردد، و آنها را اگر لازم باشد ایندکس می کند. خیلی اوقات crawl و fetch در بحث سئو معنای یکسانی پیدا میکنند.

Crawler – یک نرم افزار است که بطور اتوماتیک صفحات را میخزد و آن ها را ایندکس میکند. Googlebot – نام مستعار خزندۀ گوگل در اصطلاح ربات گوگل است. اینکار (خزیدن) برای تمامی وب سایت های جهان اتفاق می افتد. مگر آنکه گوگل نتواند به آن دسترسی پیدا کند. بله گوگل یک جاسوس به تمام معناست!

SEO – Search engine optimization : سئو سایت یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو به فرآیند بهبود ویژگی های سایت گفته می شود که در نهایت باعث خواهند شد برای موتور های جستجو بهتر باشند. همچنین سئوکار  که در خارج از کشور بدان SEO نیز میگویند، به کسی گفته می شود که عمل بهینه سازی برای وب سایت را بعنوان شغل خود قرارداده است. همچنین این افراد در آژانس دیجیتال مارکتینگ و آژانس خلاقیت و آژانس طراحی وب نیز می‌توانند فعالیت داشته باشند.

آیا شما در گوگل هستید؟ آیا در صحفه اول گوگل هستید؟

تشخیص دهید که آیا سایت شما در گوگل ایندکس می‌شود – در نتایج جستجو آدرس سایت خود را جستجو کنید. اگر سایت خود را در نتایج دیدید، یعنی اینکه شما توسط گوگل ایندکس می شوید. بعنوان مثال جستجوی شما برای سایت زانمو میتواند بدین ترتیب باشد: “site:xanmo.ir” نتایج این جستجو را در گوگل ببینید.

اگر سایت شما در گوگل نبود – اگر چه ربات گوگل در میان میلیارد ها صفحه میخزد، ولی این امر نیز اجتناب ناپذیر است که برخی از سایت ها از قلم می افتند. وقتی که خزنده گوگل یک سایت را جا میاندازد، معمولا به یکی از دلایل زیر است:

  • وب سایت با سایت های دیگر در گوگل بخوبی لینک نشده است.
  • وب سایت شما بسیار تازه است و گوگل هنوز فرصت نکرده است که آنرا بررسی کند.
  • طراحی نا مناسب وب سایت باعث شده است که بررسی موثر و کامل سایت برای خزنده گوگل سخت باشد.
  • گوگل در هنگام بررسی سایت با پیغام خطا مواجه شده است.
  • سیاست های اعمال شده در سایت شما مانع از بررسی سایت شما توسط گوگل شده است.

چگونه وب سایت خود را به گوگل بیاوریم؟

ورود به نتایج جستجوی گوگل برای کسانیکه سواد اینکار را دارند رایگان و نسبتا آسان است. (هرچند رسیدن به صفحه یک گوگل کاری تخصصی و گاها بسیار دشوار و زمان بر نیز است)؛ حتی ممکن است نیاز نباشد تا شما وب سایت طراحی شدۀ خود را در گوگل به ثبت برسانید.  چرا که گوگل موتور جستجوی خود را کاملا خودکار ساخته است و خزنده های گوگل بطور مستمر اینترنت را جستجو و پایش مینمایند، تا نتایج جدید و یا آخرین تغییرات را به این موتور جستجو اضافه نمایند. در واقع کلیه سایت هایی که پس از جستجو در گوگل در صفحه نتایج نمایش داده می شوند بصورت دستی معرفی نشده اند، اما توسط خزنده گوگل پیدا شده و بطور خودکار به لیست وارد شده اند.

شما میتوانید از راهنمای وب مستر های گوگل برای ساخت برای ساخت یک وب سایت که دوست موتور جستجوی گوگل باشد (Google-friendly)، یعنی موتور گوگل بتواند براحتی در آن بخزد و اطلاعات مورد نیاز خود را به بهترین نحو جمع آوری نماید، استفاده نمایید.

کنسول جستجوی گوگل (Google search console) ابزار هایی را فراهم آورده است که شما به کمک آن میتوانید محتوای سایت خود را در کوگل ثبت کنید و بررسی کنید که آنها چگونه در گوگل عمل مینمایند. اگر تمایل داشته باشید، کنسول جستجوی گوگل خطا ها و اخطار های مربوط به مشکلات را به شما اطلاع خواهد داد.

شما قبل از شروع احتمالا باید سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا وب سایت من در گوگل نمایش داده می شود؟
  • آیا محتوای وب سایت من دارای کیفیت بالایی برای کاربران سایت می باشد؟
  • آیا کسب و کار محلی من در گوگل نمایش داده شده است؟
  • آیا محتوای وب سایت و خود وب سایت به آسانی و با سرعت در تمامی دستگاه های موبایل، تبلت و کامپیوتر های رومیزی نمایش داده می شود؟ به عبارت دیگر، آیا وب سایت من ریسپانسیو است؟
  • آیا وب سایت من امنیت دارد؟

اگر در این زمینه تخصص و یا وقت کافی را ندارید، برای کشف پاسخ این سوالات با زانمو تماس بگیرید.

ادامه این مقاله های آموزشی سئو به ارائه راهنمایی های می‌پردازد که مشخصات و در نتیجه جایگاه شما را در موتور های جستجو بهبود می بخشد.

در مطلب بعد خواهید خواند:

آیا شما به استخدام یک متخصص سئو نیاز دارید؟

 

منبع: گوگل

سایر خدمات و بخش‌ها

پورتال مشتریان زانمو

خرید هاست حرفه‌ای اشتراکی و VPS

خرید دامنه بین المللی

پشتیبانی

مشاوره

راه اندازی، توسعه، بازنگری

سئو سایت

جایگاه ارگانیک در صفحه اول گوگل

بهینه سازی سایت

تحلیل رقبا و تحقیق کلیدواژه‌ها

خدمات سئو سایت تضمینی

خدمات سئو سایت ماهانه

تولید محتوا سئو شده

ریپورتاژ آگهی و بک لینک

 

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات در گوگل ادز (ادوردز)

تبلیغات کلیکی همسان (نیتیو)

تبلیغات کلیکی بنری

تبلیغات پوش نوتیفیکشن

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تبیین استراتژی‌های تبلیغ

طراحی و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی

طراحی وب سایت

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت شخصی

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت حرفه‌ای

طراحی سایت با وردپرس

طراحی وب سایت‌های خلاقانه

زانمو از طرفی به عنوان یک اژانس خلاقیت و طراحی وب، کسب و کار و برند شما را با طراحی وب سایت‌های خلاقانه ای که بر پایه اصول گرافیک، طراحی و بازاریابی ساخته شده اند در نگاه مخاطب به بهترین شکل معرفی خواهد نمود و همچنین باعث خواهد شد تا بیشتر در یادها بمانید. طراحی سایت اختصاصی، طراحی وب سایت با وردپرس، ساخت فروشگاه اینترنتی با کلیه امکانات لازم و درگاه های پرداخت آنلاین، طراحی انواع سایت های شرکتی، پزشکی، سازمانی، فروشگاهی، انجمن ها، خبری، آگهی، وکالت، مشاوره، خدماتی و وب سایت‌های شخصی قطعا نیازمند دانش و تخصصی است که زانمو آنرا به بهترین شکل ارائه می‌نماید. طراحی سایت‌های ریسپانسیو، پشتیبانی دائمی از وب سایت‌های طراحی شده، ضمانت وب سایت تا یکسال، برقراری بالترین سطح امنیت سایت، ارائه خدمات فروش هاست و دامنه از موارد تکمیلی و ضروری خدمات طراحی سایت می باشد و به بهترین وجه ارائه خواهند شد.

دیجیتال مارکتینگ
زانمو بعنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، می‌تواند با ارائه مشاوره و تدوین استراتژی، و ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی، کسب و کار شما را در اینترنت از جایگاه فعلی به بهترین جایگاه ممکن برساند. ما تمامی ابزارهای علمی، فکری، دیجیتالی، تبلیغاتی، و نرم افزاری را بکار می‌گیریم تا برند شما دیده شود و بهترین جایگاه را بدست آورد. خدمات ما در تبلیغات شامل حوزه های تبلیغات اینترنتی، تبلیغات کلیکی، تبلیغ در گوگل و موتورهای جستجو، اس ام اس مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و تبلیغ در شبکه های اجتماعی است. همچنین برای کسب جایگاه ارگانیک در صفحه اول گوگل ما خدمات سئو سایت، ساخت بک لینک های با کیفیت، تولید محتوای تخصصی .و سئو شده برای وب سایت و مشاوره سئو را ارائه میدهیم از سوی دیگر در زمینه راه اندازی و تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی، مانند اینستاگرام، لینکداین و فیس بوک روی ما حساب کنید. با زانمو کسب و کار خود را رشد دهید و از آن لذت ببرید.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت برای آژانس دیجیتال مارکتینگ زانمو محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت حق پیگرد قانونی توسط زانمو را در پی دارد.